Czy warto inwestować w wirtualne spacery dla hoteli?

Czy warto inwestować w wirtualne spacery dla hoteli?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom w taki sposób, żeby zachęcić ich do skorzystania. Cieszącym się coraz większą popularnością rozwiązaniem dla branż związanych z turystyką, w tym hoteli, są wirtualne spacery. To wyróżniający się pomysł, który daje ogromne możliwości przedstawienia obiektu zarówno od wewnątrz, jak i zewnątrz wraz z okolicą. Przekonaj się, że warto zainwestować w takie materiały marketingowe dla Twojej lokalizacji!

Wirtualne spacery – na czym to polega?

Multimedialne prezentacje obiektów są świetnym sposobem na dokładne zaprezentowanie swojej oferty zarówno przyszłym klientom, jak i inwestorom czy partnerom biznesowym. Wirtualne spacery dla hoteli mogą być też wzbogacone o system rezerwacji czy odnośników i przekierowań do innych stron, co sprawia, że jest to kompleksowy projekt ułatwiający prowadzenie działalności, jak i jej poznanie przez osoby zainteresowane. Film odtwarzany jest na różnych nośnikach, w tym telefonach komórkowych, komputerach albo infokioskach i interaktywnych ekranach komercyjnych.

Ogromną zaletą tego rozwiązania jest wysoka jakość zdjęć i ich forma. Przez zastosowanie widoku w zakresie 3D odbiorca ma wrażenie, jakby faktycznie znajdował się na miejscu i przechadzał się korytarzem, zaglądając do kolejnych pokoi. Panoramy 360° wywierają dużo większe wrażenie na oglądającym niż klasyczne fotografie umieszczone w ofercie i atrakcyjniej prezentują dane miejsce, czynności czy okolicę. Prezentację można uzupełnić o napisy lub głos lektora i w odpowiedni sposób przedstawić zakres swojej działalności albo podać dodatkowe informacje o danym miejscu.

Dlaczego to dobry sposób na promocję?

Plusem tego rozwiązania jest nowoczesny sposób zaprezentowania swojej działalności w bardzo szerokim zakresie. Wirtualne spacery dla hoteli pozwalają na pokazanie, jak funkcjonuje obiekt, a także, gdzie się znajduje i czym wyróżnia się ta lokalizacja. To sposób na podkreślenie wielu walorów miejsca, np. pięknych terenów zielonych w okolicy, zachęcających do spędzania czasu na świeżym powietrzu. W prosty sposób da się pokazać wnętrze pokoi, sal konferencyjnych czy obiektów rekreacyjnych. Takie materiały promocyjne idealnie nadają się na stronę internetową, ale też na konferencje, targi i inne eventy, na których warto zaprezentować swoją działalność od najlepszej strony.