Czy warto inwestować w wirtualne spacery dla hoteli?

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak zaprezentować swoją ofertę potencjalnym klientom w taki sposób, żeby zachęcić ich do skorzystania. Cieszącym się coraz większą popularnością rozwiązaniem dla branż związanych z turystyką, w tym hoteli, są wirtualne spacery. To wyróżniający się pomysł, który daje ogromne możliwości przedstawienia obiektu zarówno od wewnątrz, jak i zewnątrz wraz z okolicą. Przekonaj się, że warto zainwestować w takie materiały marketingowe dla Twojej lokalizacji!
Wirtualne spacery – na czym to polega?
Multimedialne prezentacje obiektów są świetnym sposobem na dokładne zaprezentowanie swojej oferty zarówno przyszłym klientom, jak i inwestorom czy partnerom biznesowym. Wirtualne spacery dla hoteli mogą być też wzbogacone o system rezerwacji czy odnośników i przekierowań do innych stron, co sprawia, że jest to kompleksowy projekt ułatwiający prowadzenie działalności, jak i jej poznanie przez osoby zainteresowane. Film odtwarzany jest na różnych nośnikach, w tym telefonach komórkowych, komputerach albo infokioskach i interaktywnych ekranach komercyjnych.
Ogromną zaletą tego rozwiązania jest wysoka jakość zdjęć i ich forma. Przez zastosowanie widoku w zakresie 3D odbiorca ma wrażenie, jakby faktycznie znajdował się na miejscu i przechadzał się korytarzem, zaglądając do kolejnych pokoi. Panoramy 360° wywierają dużo większe wrażenie na oglądającym niż klasyczne fotografie umieszczone w ofercie i atrakcyjniej prezentują dane miejsce, czynności czy okolicę. Prezentację można uzupełnić o napisy lub głos lektora i w odpowiedni sposób przedstawić zakres swojej działalności albo podać dodatkowe informacje o danym miejscu.
Dlaczego to dobry sposób na promocję?
Plusem tego rozwiązania jest nowoczesny sposób zaprezentowania swojej działalności w bardzo szerokim zakresie. Wirtualne spacery dla hoteli pozwalają na pokazanie, jak funkcjonuje obiekt, a także, gdzie się znajduje i czym wyróżnia się ta lokalizacja. To sposób na podkreślenie wielu walorów miejsca, np. pięknych terenów zielonych w okolicy, zachęcających do spędzania czasu na świeżym powietrzu. W prosty sposób da się pokazać wnętrze pokoi, sal konferencyjnych czy obiektów rekreacyjnych. Takie materiały promocyjne idealnie nadają się na stronę internetową, ale też na konferencje, targi i inne eventy, na których warto zaprezentować swoją działalność od najlepszej strony.
Polecane artykuły

Komu zlecić sprzątanie biur w Poznaniu?
Czystość i porządek muszą panować nie tylko w przestrzeniach mieszkalnych. Bardzo istotne jest zadbanie o nie także w miejscach pracy, co jest kwestią komfortu, a nawet dbałości o zdrowie pracowników, jak również sprzyja lepszemu skupieniu się na obowiązkach. Poza tym biuro jest wizytówką firmy, do

Dlaczego sprzątanie biur w Poznaniu warto zlecić firmie sprzątającej?
Outsorcing usług porządkowych to coraz popularniejsze rozwiązanie. Już dawno właściciele firm przekonali się, że jest to bardziej opłacalne niż utrzymywanie własnego personelu sprzątającego, choćby dlatego, że nie zawsze potrzebne jest codzienne sprzątanie. Dowiedz się więcej na temat korzyści z roz